Locatie:, Vijfhuizenweg 10 4871 EE Etten-Leur
Telefoon: 076-502 2444

Scouting Tarcisius Leur

Laat je uitdagen en ontdek Scouting!

Ieder lid van Scouting Tarcisius Leur is ook automatisch lid van Scouting Nederland.

Nieuwe leden komen 3 of 4 opkomsten meekijken en krijgen daarna van de leiding een inschrijfformulier. Dan worden ze geïnstalleerd en moeten ze contributie gaan betalen. De contributie wordt iedere kwartaal via incasso geïnd.

Het lidmaatschap kan op ieder moment worden opgezegd en wordt met ingang van de eerste dag van de daaropvolgende maand beëindigd. Opzeggen van het lidmaatschap kan via de leiding van het onderdeel en via de penningmeester.

Onze ledenadministratie wordt bijgehouden in het systeem van Scouting Nederland, Scouts Online (SOL). U kunt uw eigen gegevens raadplegen en bijwerken op sol.scouting.nl

Contributie
De contributie voor Scouting Tarcisius is € 8,- per maand.

Scouting Tarcisius incasseert de contributie automatisch. Het automatisch incasseren van de contributie vergemakkelijkt zowel voor u, als voor ons het betalen van de contributie. U kunt de incasso inschakelen door ons een incasso machtiging te geven. Het formulier voor de incasso machtiging kunt u hier downloaden. De contributie zal per kwartaal worden geïnd.

Incasseren van de termijnen vindt plaats omstreeks:

1 januari 1 april 1 juli 1 oktober

Mocht u niet via een incasso willen of kunnen betalen, dan ontvangt u een factuur per e-mail. Vervolgens verzoeken wij u het bedrag over te maken.

Het gegevens van de bestuursrekening zijn:
RABO Betaalrekening IBAN NL14RABO0128237295
T.n.v. Scouting Tarcisius

Wij verzoeken u bij eventuele overschrijvingen de naam van het lid en de speltak te vermelden.